Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 02.10.2005, 22:01
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tervehdys!
Onko paha rasti soveltaa "vellikytkin" paikoilleen? Mahtaa olla aika ahtaat paikat ja melkoinen hommeli saada kytkin ja turbiino samaan nippuun?? Kait siinä sulla on lukitusmahdollisuus?

Aattelin vain kun Rankussa on Fiatin Nc ja myös Fiatin kytkin, jotta minkälainen turbiini sinne saataisin vielä mahtumaan? Tietysti automaattiloota olisi yksinkertaisempi mutta miksi tehdä asia helpolla kun sen voi tehdä vaikeesti?

Oon tulossa Warnaamaan, joten etsin Hannu sut jostakin, kunhan sais vähä enempi tuntomerkkejä?? Ite apparina vihr. LR 110 tdi 200 Pu:ssa..

TT

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: TH-350 + turbiini hakoteilla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.10.2007 09:07
M: Mitsun TURBIINI solihull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.04.2007 09:30
M:Volvo 2,3 (B230F)kone+manuaaliaski+kardaani+perä kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.12.2006 18:17
O: Turbiini SoSo O/M/V Muut 0 21.01.2005 20:46
o:Lyhyt TH 700+turbiini Juksi O/M/V Muut 0 20.04.2004 07:19


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).