![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pitää verrata Stage1 malliin. Siinä oli jarruhihnat puolituumaa leveämmät kuin vakio 109":ssä. varmaan kannattais laittaa rangen akselitkin, levyjarruilla. Tehon lasku oli alunperin toteutettu kuristuslaipalla kaasarin ja imusarjan välissä. (90hp) Ja öljynsuodattimen saa sellaisella siirtosarjalla pois koneen etupuolelta. RR V8 -76 Edited by - HäRVeli on 02/10/2005 18:40:01
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: 9.00-16 renkaat lantikkaan | MOGGI | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 01.05.2008 23:39 |
| O: S1/S2 ratti lantikkaan | Shuttle | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.03.2007 14:53 |
| O:Rangen tekniikka | julli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.02.2006 13:16 |
| Lantikkaan kaarilevikeet | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.02.2006 17:15 | |
| lukkovanteet 16" lantikkaan | O/M/V Muut | 1 | 02.10.2005 17:18 | |