![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Oikeen helvetin pitkä vieteri vaikuttais vähän siltä että
vikaa voi olla muuallakin kun vaan hehkuissa.Jos jännite ei selkeesti notkahda alaspäin hehkuttaessa saattaa ne uudetkin hehkut olla jo sippejä, eli kisko irti ja yks kerrallaan mittarilla tarkastaan. Ittellä -84 patrollissa oli löpöfiltteri ruostunu puhki just sen verran että höri siitä ilmaa eikä meinannu mikään hehkuttaminen ja pyörittäminen riittää... putket voi kans vedellä viimeisiään, alkaa jo oleen sen verran miehen iässä. Ajotuspuolen ongelmat tai huonot suuttimet ei välttämättä ihan kotikonstein korjaannu ellei homma ole tosi hyvin lapasessa. Onpa noista siirtopumputkin joskus antautuneet, ja oireet varsinkin alkuvaiheessa vallan sekalaisia. Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kylmäkäynnistys 1.6 td | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.10.2006 20:04 |
| 4x4 kylmäkäynnistys | hami | Chit-Chat | 6 | 20.01.2006 17:37 |
| BJ kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.12.2005 23:24 | |
| bj.n kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.10.2005 11:10 | |
| Ongelmia patrollissa | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.05.2005 11:18 | |