Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 29.09.2005, 19:03
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Oikeen helvetin pitkä vieteri vaikuttais vähän siltä että
vikaa voi olla muuallakin kun vaan hehkuissa.Jos jännite ei selkeesti notkahda alaspäin hehkuttaessa saattaa ne uudetkin hehkut olla jo sippejä, eli kisko irti ja yks kerrallaan mittarilla tarkastaan. Ittellä -84
patrollissa oli löpöfiltteri ruostunu puhki just sen verran
että höri siitä ilmaa eikä meinannu mikään hehkuttaminen ja pyörittäminen
riittää... putket voi kans vedellä viimeisiään, alkaa jo oleen sen verran miehen iässä. Ajotuspuolen ongelmat tai huonot suuttimet ei välttämättä ihan kotikonstein
korjaannu ellei homma ole tosi hyvin lapasessa. Onpa noista siirtopumputkin joskus
antautuneet, ja oireet varsinkin alkuvaiheessa vallan sekalaisia.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kylmäkäynnistys 1.6 td Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 19 21.10.2006 20:04
4x4 kylmäkäynnistys hami Chit-Chat 6 20.01.2006 17:37
BJ kylmäkäynnistys Tekniikka & Jutustelu 8 12.12.2005 23:24
bj.n kylmäkäynnistys Tekniikka & Jutustelu 2 03.10.2005 11:10
Ongelmia patrollissa Tekniikka & Jutustelu 6 24.05.2005 11:18


Sivu luotu: 18:33 (GMT +2).