Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2005, 16:52
Moparmies Moparmies ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.05
Sijainti: Ryttylä, Finland.
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mulla oli jouten tuossa tupla seiskat 200'set alut mutta oikeesti ku
aloin miettiin, myin ne pois. En mee samaan autoon missä on 2800
litraa ilmaa litistettynä 200 kilon paineeseen, vertaa kompuran 10
baria. Ihan nokko menee akkunat ja korvat ku hiilari pullo menettää
venttiilinsä.
Jos pullo on auton sisällä hihnoilla kiinni vyötettynä, niin mikä on se tapahtumasarja jolla venttiili saadan rikkoutumaan? Tietysti kaikenlaisia skenaarioita voidaan maalailla, mutta pidetään terve maalaisjärki mukana todennäköisyyksissä. No kolarit ja sen semmoiset ovat oma lukunsa, mutta kyllä siellä autossa on jo muutenkin melko tukalat oltavat silloin kun peltiä rutataan tosi mielellä...

Sitä ei voi kieltää, etteikö tuollainen 300 bar ole tietynlainen turvallisuusriski, mutta jokainenhan saa onneksi valita haluaako sen pullon autoonsa laittaa vai ei. Itse en näe venttiilin rikkoutumista (ainakaan vielä) kovin suurena riskinä.

---
360 cid fuel economy

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomalaiset eivät opi käyttämään alkoholia Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:15


Sivu luotu: 01:30 (GMT +2).