![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Totanoin, mitenkäs tuon jousivakion muuttumisen kanssa mahtaa loppujen lopuksi olla?
Vääntömomentti saattaa pienentyä kun tukivarret ovat eri asennossa kuin alunperin, jolloin jousitus käytännössä muuttuu jäykemmäksi, ja samoin ihan lokariin asti ottavaan joustoon vaaditaan enemmän voimaa, mutta eikö vääntösauvan kannalta ole ihan sama onko se säädetty asentoon a tai b? Korjatkaa toki jos olen ihan hakoteillä, mutta näin olin ymmärtävinäni kun noita ameriikan poikien juttuja asiasta lueskelin. Muuten olen kyllä JiiPeen kanssa samaa mieltä että ulosjousto pienenee, liikeradat ovat parhaimmillaan vakiosäädössä ja maavara pitäisi tehdä renkuloilla. ![]() - Isoa kovaa kellon ympäri - Edited by - HobGoblin on 27/09/2005 09:45:43 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200 Keulan nosta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.03.2008 07:14 | |
M: BJ 40 LASIKUITUKEULA / FLIPPI / BJ KEULAN OSIA | Urbancityboy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 53 | 17.12.2007 21:43 |
Ostettu: hj 61 keulan/maskin osia | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.08.2007 18:51 |
LJ uusilla 33 BF :llä ja mukaan keulan sähkölukko | O/M/V Muut | 2 | 26.03.2005 20:20 | |
M: Bj:n keulan peltiosat | O/M/V Muut | 5 | 08.06.2004 15:06 |