Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 24.09.2005, 07:48
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Onhan tuo erillisjousitus varsin toimiva,
onhan esimerkiksi Tatra tehnyt erillisjousitukseen pohjautuvia varsin toimivia maastokulkineita jo vuosikymmeniä !
Tosin akseleita ja massaa eri ajoneuvoluokkaan oikeuttava määrä.
Näissä keveämmissä (kapeammissa) välineissä taitaa olla suurin rajoittaja lyhyet tukivarret. Lisää joustoa saa, mutta rajallisesta. Eikä liene vetonivelelle suotavia kulmiakaan ääriasennoissa.
Puhuin paskaa asian vierestä...

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
L-200 Keulan nosta Tekniikka & Jutustelu 6 12.03.2008 07:14
M: BJ 40 LASIKUITUKEULA / FLIPPI / BJ KEULAN OSIA Urbancityboy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 53 17.12.2007 21:43
Ostettu: hj 61 keulan/maskin osia tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 29.08.2007 18:51
LJ uusilla 33 BF :llä ja mukaan keulan sähkölukko O/M/V Muut 2 26.03.2005 20:20
M: Bj:n keulan peltiosat O/M/V Muut 5 08.06.2004 15:06


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).