![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Jos sauvoista on kiristetty lisää maavaraa, niin varmasti alkaa olemaan jäykempi sisäänjoustossa, eikä mene kumiin asti ilman töyssyä päin ajamista, koska jousivakio muuttuu. Lisäksi tulee lyhyempi ulosjousto. Kyllä se IFS on liikeradoiltaan varmaan parhaimmillaan vakiosäädöllä. Maavara pitäisi tehdä isommilla renkailla.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200 Keulan nosta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.03.2008 07:14 | |
M: BJ 40 LASIKUITUKEULA / FLIPPI / BJ KEULAN OSIA | Urbancityboy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 53 | 17.12.2007 21:43 |
Ostettu: hj 61 keulan/maskin osia | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.08.2007 18:51 |
LJ uusilla 33 BF :llä ja mukaan keulan sähkölukko | O/M/V Muut | 2 | 26.03.2005 20:20 | |
M: Bj:n keulan peltiosat | O/M/V Muut | 5 | 08.06.2004 15:06 |