![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuskin on huomioitu lainkaan eli saisi sitten jyrkimmät nousut tyystin unohtaa. "Zilin insinöörit" ovat tehneet loistavasti kaikissa tilanteissa toimivan kaasarin kun kulutuksesta ei ole tarvinnut välittää. Ei kyllä yski jyrkemmissäkään mäissä. Ohjekirjassa mainitaan luku 45l/100km maantieajossa, mutta yleensähän nuo ohjearvot ovat melko optimistisia. Tuo parin pikku-weberin asennus ei varmaan olisi hassumpi idea, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä niin lienee helpinta ruuvata kiinni yksi alkuperäsikaasarin kanssa suht samankokoinen 2-kurkkuinen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä sytytys ja kaasari chevyn 350b | tiku83 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2008 05:56 |
O: FJ:n kaasari | panzer | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 28.02.2008 21:38 |
Kaasari SJ 413 | viistokeula | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.03.2007 12:05 |
Kaasari tulvii mikä avuksi? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.04.2006 22:11 |
Mikä kone ja kaasari kyseessä??? | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.02.2006 19:29 |