Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 11.09.2005, 18:09
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:?????....en kylläkään ymmärrä mikä sitä alipainetta tekee jos maalin jälkeen auto sammutetaan? Saatikka että olis NIIN SUURI alipaine että kiertokanget venyy...
Ei mee jakeluun mikä sitä moottoria pyörittäis kiihdytys autossa? Omassa letukassa stallspeedi on 3500rpm , ei se paljoakaan moottoria pyöritä edes kaasun nostamisen jälkeen saatikka jos sen sammuttaa, kerroppas nyt mikä moottoria pyörittää sammuttamisen jälkeen kiihdytys autossa (niissä stallspeed voi olla helposti 7000- 8000rpm) josta tää juttu lähti= syy kiertokankien venymiseen.

JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor
Vänkäätkö nyt ihan vänkäämisen ilosta? En minä ole väittänyt että siellä olis paljon alipainetta. Enkä sitä että se alipaine aiheuttas yhtään mitään. Pelkästään sen, että moottorin sammuttaminen ei vaikuta siihen alipaineen määrään.

Mutta... Nyt kun siitä aloit kinaamaan, niin kyllähän sinne ihan helkkarinmoinen alipaine tulee kun läpät pistetään kiinni siinä 10krpm nopeudessa. Se on ainoa kohta mun mielestä kun kangille tulee venyttävää voimaa - kaikki muu on puristavaa. Tietysti tota alipainetta ei kestä montaa sekuntia jos kytkin on pohjassa / laatikkona automaatti. En silti tiedä tai väitä että se venyttäisi niitä.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:29 (GMT +2).