Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.09.2005, 07:52
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Sitten tuli sellaista mieleen että ei vissiin missään vehkeessä oo automaateilla öljynsaantivaikeuksia vaikka auto "hieman" kallisteliskin? Vai eikö tuollainen vaihteisto oo niin herkkä kuin moottori vaikka hörsis ilmaakin välillä?

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Ei ole vaikeuksia, öljyä imetään niin alhaalta öljypohjasta, että varmasti riittää. Auto saa olla kyljellään ennenkuin veto loppuu (edellyttää tietysti että öljyä on riittävästi). Samahan se on moottorissakin, öljy imetään öljypohjan alimmalta kohdalta, varmasti riittää, paitsi jos auto on kyljellään!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: XJ Cherokeen automaattilootan vivun "kulissi" Timo_L O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2007 07:31
Rangen nokka-akselin vaihto janiojan Tekniikka & Jutustelu 11 18.01.2007 12:22
Onko BJ:ssä suodattimen rinnalla vedeneroitinta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 4 19.12.2006 16:50
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35
Rangen etuperän murrosnivelen vaihto? Tekniikka & Jutustelu 3 15.01.2005 12:40


Sivu luotu: 02:24 (GMT +2).