Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 06.09.2005, 20:27
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
quote:
öljypumppu ei ole paha vaihtaa . vain öljypohja pois ja öljypumpun 2 pulttia auki.
itsel on kans samanlaiset öljynpaineet tyhjäkäynnillä kuumana, kylmänä n.3bar öljynä mobil 1 5w/50 täyssynteettinen. ja täydellinen koneremontti tehty n.600 km sitten . laakerit.männänrenkaat,hoonaus,kansi rempattu .mutta öljypumppua en vaihtanut. täytyis viel mitata mekaanisella öljynpainemittaril et valehteleeko sähköinen mittari.

Nyt en tiedä asiasta. Mutta onhan tuossa koneessa nokka-akseli kannessa?
Meinaan jos on tuollainen voortin maamoottori niinkun mulla jossa nokka-akseli on lohkossa niin koneremontin yhteydessä on syytä tarkistaa aina nokkalaakerit.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Patrolli komu O/M/V Ajoneuvot 6 10.08.2007 01:14
M:Patrolli-81 Hemi O/M/V Ajoneuvot 10 26.07.2007 11:24
M:Patrolli -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.06.2007 16:34
O:patrolli tapsa4x4 O/M/V Muut 0 23.08.2005 10:08
-88 3.3 TD patrolli, gonzo76 O/M/V Muut 0 08.03.2005 00:43


Sivu luotu: 03:47 (GMT +2).