Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.09.2005, 21:22
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

No ei oo muillakaan helppoo.

Mulla on talli täynnä laatikkojen osia.
Onneks tuntuis siltä, että saan puhuttua itelle sen verran järkeä
etten rupea avaamaan IHAN kokonaan tota varalootaa.

Mutta toistaiseksi näyttää ihan hyvältä(koputtelee päätä). Varalootassa
on kaikki rattaat ja vielä melko hyvässä vedossa, luulisin. Ei oo kovasti
tota perstuntumaa näihin laatikkohommiin niin tuloksen tietää vasta koeajon
jälkeen<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

Itäautosafari Kuhmalahdella 10-11.9.2005
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Itäautosafari III 15-16.9.2007 - DeepLake NKH Tapahtumat 57 21.10.2007 12:21
Itäautosafari II : 9-10.9 Deep Lake Safarit NKH Tapahtumat 181 05.06.2007 19:02
Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 Frohike Tapahtumat 241 18.10.2005 18:49
Kevät Safari Kuhmalahdella 9.4 Käyttäjä Tapahtumat 97 17.04.2005 21:27
Tapaninpäivän ajelut Kuhmalahdella Käyttäjä Tapahtumat 16 05.01.2005 21:16


Sivu luotu: 05:21 (GMT +2).