![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No ei oo muillakaan helppoo.
![]() Mulla on talli täynnä laatikkojen osia. Onneks tuntuis siltä, että saan puhuttua itelle sen verran järkeä etten rupea avaamaan IHAN kokonaan tota varalootaa. Mutta toistaiseksi näyttää ihan hyvältä(koputtelee päätä). Varalootassa on kaikki rattaat ja vielä melko hyvässä vedossa, luulisin. Ei oo kovasti tota perstuntumaa näihin laatikkohommiin niin tuloksen tietää vasta koeajon jälkeen<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Itäautosafari Kuhmalahdella 10-11.9.2005
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Itäautosafari III 15-16.9.2007 - DeepLake | NKH | Tapahtumat | 57 | 21.10.2007 12:21 |
| Itäautosafari II : 9-10.9 Deep Lake Safarit | NKH | Tapahtumat | 181 | 05.06.2007 19:02 |
| Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 | Frohike | Tapahtumat | 241 | 18.10.2005 18:49 |
| Kevät Safari Kuhmalahdella 9.4 | Käyttäjä | Tapahtumat | 97 | 17.04.2005 21:27 |
| Tapaninpäivän ajelut Kuhmalahdella | Käyttäjä | Tapahtumat | 16 | 05.01.2005 21:16 |