![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta ei ihan ilman kikkailuja onnistu helposti. Pistät sen etupään pukeille ja sitten se vääntötankojen kiinnitys palkki irti rungosta ja kampee sitä alaspäin (esim. pullotunkilla)kun en muista tuliko ihan itestään. Kepit irti laatikosta ja kardaanit seka kytkinkopan pultit niin sekä startti ja muut liikuttelua haittaavat. Niin pääsee laskeen ja vetään laatikkoo taaksepäin sielä palkkien päällä sen verran että pääsee välistä vaihtaan kytkin hilut eli ei tarvi tiputtaa lattialle itse vedin hallitunkin varassa ketjutaljalla VAROVASTI joka oli jossain takana kiinni. Takasin päin menee muistaakseni helpommin paikoilleen. Tein ton homman parikertaa eikä siinä iltaa kauempaa menny yksin siks pikku apu vehkeet kun yksin ei voimat välttämättä sielä autonalla riitä pitään laatikkoo ylhäällä on meinaan sen verran hankala paketti toi nissanin loota kun on niin pirun pitkäkin. Tossa nyt aluksi vinkkejä jos noista jotain apua olis. On jo vaan aikaa kun itsellä nissani oli niin ei kaikkee muista. ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kingcabin turbotus? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2006 20:59 |
O. Datsun Kingcabin vaihelaatikko | O/M/V Muut | 3 | 04.09.2005 00:16 |