Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 30.08.2005, 21:07
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Ajattelisin Offi käyttöön "pienehkö" turboahdinta (tai mielummin mekaaninen)
- saadaan nopea reagointi (turbopotku irrottaa pidon suotta)
- ahdin toimii joutokäynnin pinnassa ja antaa puhtia alhaalta
- pienellä ahtimella saadaan alavääntöä kun kierrokset laskee, kun ahdin putoaa pelistä pois moottori nyykähtää => vaihto pienemmälle ja sitten pelikin nyykähtää (pienempi ahdin antaa mahdollisuuden pienempiin kierroksiin)

Lyhkäsissä kiihdytyksissä välijäähdytin sitoo itseensä hyvin lämpöä, näin ensimmäisten sekuntien ajan tehoa sitä kautta enempi (jos/kun välijäähdytin päässyt välillä jäähtymään).

j.h

Iso ahdin ja välijäähdytin soveltuu toisenlaisiin harrastuksiin...
http://www.lds-turbo.com/customers/cust2.htm




Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
eberi asennusta oskari4x4 Tekniikka & Jutustelu 4 26.11.2007 09:25
Keskuslukituksen asennusta... puuhapate Tekniikka & Jutustelu 2 08.05.2007 20:16
ARB:n asennusta lj:hin make-lj Tekniikka & Jutustelu 13 13.11.2006 02:01
Four Wheelerissä OMEn asennusta Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 3 31.01.2006 02:01
perän asennusta Tekniikka & Jutustelu 1 11.07.2004 22:27


Sivu luotu: 08:01 (GMT +2).