![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Ajattelisin Offi käyttöön "pienehkö" turboahdinta (tai mielummin mekaaninen)
- saadaan nopea reagointi (turbopotku irrottaa pidon suotta) - ahdin toimii joutokäynnin pinnassa ja antaa puhtia alhaalta - pienellä ahtimella saadaan alavääntöä kun kierrokset laskee, kun ahdin putoaa pelistä pois moottori nyykähtää => vaihto pienemmälle ja sitten pelikin nyykähtää (pienempi ahdin antaa mahdollisuuden pienempiin kierroksiin) Lyhkäsissä kiihdytyksissä välijäähdytin sitoo itseensä hyvin lämpöä, näin ensimmäisten sekuntien ajan tehoa sitä kautta enempi (jos/kun välijäähdytin päässyt välillä jäähtymään). j.h Iso ahdin ja välijäähdytin soveltuu toisenlaisiin harrastuksiin... http://www.lds-turbo.com/customers/cust2.htm |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| eberi asennusta | oskari4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.11.2007 09:25 |
| Keskuslukituksen asennusta... | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2007 20:16 |
| ARB:n asennusta lj:hin | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 13.11.2006 02:01 |
| Four Wheelerissä OMEn asennusta | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.01.2006 02:01 |
| perän asennusta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.07.2004 22:27 | |