![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sen pyörittämälläkin saa selville, mutta jos välitysten erot ovat pieniä, niin kierroksia pitää lisätä. Yleensä 10 kardaanin kierrosta rittää, ellei, niin laita 20.
Kannattaa muistaa, että kun toinen takapyörä on maassa, niin tasauspyörästö tuplaa sen ilmassa olevan pyörän kierrokset. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
O:LJ-70 jakol. välityksen.... | Oskulennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 23:25 |
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.07.2006 20:28 |
Välityksen vaihdossa merkkaukseen | SL | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.02.2006 23:47 |
Perävälityksen laskeminen ?? | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.11.2005 18:11 |