Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 28.08.2005, 16:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Oletteko huomannu, hj:n laatikko "heittää" oilit taaksepäin.
Eli jakolaatikkoon, kannattaa tarkastaa öljymäärät vähintään kympin välein, tai laittaa letku
täyttökorkkien väliin (saa teetettyä yleisimmissä hyd.liikkeissä).

Oon kans kuullu tosta. Kuulopuheitten mukaan vaihteiston ja jakovaihteiston välillä on stefa. Se varmaan vanhemmiten kuluukin, ja jos se on joskus aukaistu niin on mahdollista että sinne on eksynyt yksihuulinen tarvikestefa mikä päästää öljyn herkemmin valumaan toiseen suuntaan läpi. Alkuperäinen on kaksihuulinen.

Tiedä tuosta sitten. Viisaammat kertokoot lisää tai kumotkoon tämän huhun.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LJ vaihdelaatikko Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.01.2008 15:07
O: A-45 Vaihdelaatikko mallasviski O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.04.2006 17:23
Patrol GR kuumenee Jugga Tekniikka & Jutustelu 13 06.09.2005 14:37
M: BJ-40 vaihdelaatikko Finnbat O/M/V Muut 0 25.07.2005 20:38
M:Vaihdelaatikko JERKKU O/M/V Muut 5 13.09.2004 14:14


Sivu luotu: 09:20 (GMT +2).