![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Multa lähti kortti viime keväänä sen takia kun ajoin "liian lähellä" toista autoa, tilanne meni niin, et olin Jyväskylästä Paimoon menossa, valkeekosken jälkeen olin ohittamassa autoletkaa, josta uudenkarhea pösö poukkasi mun nokan eteen ilman vilkkua, sehän pisti vituttaan enkä jättänyt väliä, n.400 metriä näin ajttuamme pösö antoi vihdoin tietä ja pääsin rampilta kääntyyn turkuun päin, yksi auto seurasi letkasta perässä, ja kohta huomasin et ketä ne oli, siviilithän siinä oli samassa jonossa, olivat kuvanneet koko tilanteen ja mä kuulemma vaaransin liikennettä, kun ajoin niin lähellä, joo ehkä sekin vähän tosi, mut mites se pösö kun kiilas mun eteen, se kyl sai jatkaa matkaa..multa samantien kortti pois kuukaudeks..et tällasta..
Hyvin menee! hyvin menee! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kehä I ;sellä pieni ylläri. | Bruno | Chit-Chat | 10 | 14.06.2007 20:52 |
Bongattu metsärange kehä 1:llä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 11 | 16.02.2005 18:10 |
Onkose Ullex joka aamuisin liikkuu kehä III:lla? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.07.2004 23:12 |
Tuli sitten Täysperävaunu rekka perään Kehä 3.lla | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 80 | 18.06.2004 18:49 |
KEHÄ 3 OffRoad häppening? | wallu | Tapahtumat | 0 | 10.08.2003 22:07 |