Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 27.08.2005, 12:41
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Toivottavasti Suomi-luokan sääntöjä ei rajata sellaisiksi kuin pikkujussi on kirjoittanut. Olishan ne pikkukirput jollain kireellä 2-litrasella varmaan ihan kyvykkäitä rinteen nousijoita, mutta kyllä mun mielestä esim. Jare kun ajoi sillä vihreellä blaahzerilla pari vuotta sitten, niin oli sekin aika näyttävää touhua.
Eikä rengaskokoakaan tulisi rajata liian tiukaksi, ettei aloitus/kokeilukynnys nouse liian korkeaksi. Eihän nykyisessä stanussakaan ole noin tiukasti rajattu rengaskokoja. Jos joku on tehnyt/tekemässä woimamoottorilla varustettua trial-autoa 39,5 boggereilla, eikä halua/pysty hommata pikkupyöriä, niin miksei sellaisella saisi ajaa.

Eli yritän tällä selittää jotain sen suuntaista, että niinhän swedut ja norskitkin on aloittanut aikoinaan stanu-leikin, kun äijillä on ollut harrastemaastureissaan mielestään riittävästi potkua, niin ovat sitten niillä aloittaneet foffi-ajot.

SUPPORT www.alanmiehet.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Formula Offroad Kangasala 13-14.8 Tojo4wd Tapahtumat 115 26.12.2014 07:42
Rc Formula Offroad video Chit-Chat 5 29.05.2007 14:15
Formula Offroad Habo 5.5.07 PikkuF Tapahtumat 4 02.04.2007 18:42
Rc Formula Offroad foorumi Linkit 2 17.10.2006 20:09
Formula Offroad kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 0 27.08.2003 07:46


Sivu luotu: 05:54 (GMT +2).