![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
> Mites tuon remontin suoritustapa, kumpi siinä kannattaa pois ottaa, kone vai laatikko? Haynesin kappale 6.3 transmisson - removal and refitting alkaa 1 avaa konepelti ja irtikytke maapiuha akusta 2 poista etupenkit ja lattiapanelit Eli laatikot (siamilaiset, eli jakoloota samoissa kuorissa) nostetaan ohjeen mukaan kabiinin kautta pois. Onko tällaista kukaan "oikeesti" tehnyt, vaikuttaa purkamisten suhteen hieman suuritöiseltä mutta toisaalta nostaminen ylöspäin vois olla helpompaa ja turvallisempaa. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen kytkin ongelma | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.10.2011 18:33 |
HJ 60 + kytkin | HojoAna | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 20.09.2010 13:28 |
Se kytkin, se kytkin... LJ | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.12.2006 13:40 |
Rangen kytkin | leivinuuni | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.01.2006 10:38 |
Rangen kytkin jumissa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.01.2006 21:58 |