Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 27.08.2005, 07:54
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

> Mites tuon remontin suoritustapa, kumpi siinä kannattaa pois ottaa, kone vai laatikko?

Haynesin kappale 6.3 transmisson - removal and refitting alkaa

1 avaa konepelti ja irtikytke maapiuha akusta
2 poista etupenkit ja lattiapanelit

Eli laatikot (siamilaiset, eli jakoloota samoissa kuorissa) nostetaan ohjeen mukaan kabiinin kautta pois. Onko tällaista kukaan "oikeesti" tehnyt, vaikuttaa purkamisten suhteen hieman suuritöiseltä mutta toisaalta nostaminen ylöspäin vois olla helpompaa ja turvallisempaa.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen kytkin ongelma tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 10 28.10.2011 18:33
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
Rangen kytkin leivinuuni Tekniikka & Jutustelu 2 30.01.2006 10:38
Rangen kytkin jumissa Tekniikka & Jutustelu 5 16.01.2006 21:58


Sivu luotu: 14:52 (GMT +2).