Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.08.2005, 21:05
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mulla ilmeni omassa himmelissä (range -77, bensa) tänään samankaltainen ongelma. peruutin pihasta tielle. kuului kuumottava kajaus ja jakovaihteisto hyppäs vapaalle. isoalue sisään ykkönen pesään ja liikenteeseen. vaihde meni erittäin raskaasti päälle. jatkettiin eteenpäin ja päästiin mettään. pikkualue päälle ykkönen silmään ja auto liikkui vaikka kytkin pohjassa!!!

jokin aika sitten kytkin ravisti melkoisesti. se analysoitiin jonkun "ammattilaisen" mukaan kampiakselin perä tefalta vuotavan öljyn aiheuttamaksi. onko mahdollista?? en ymmärrä näistä paljoakaan.

auto liikku mutta kytkin ei irrota (oliko oikea termi). eli edessä lienee vaihteiston alas tiputtaminen vai kuinka? kannattaako samaan yhteyteen liittää vaihteistojen "läpi" käynti?

saako kampiakselin perästefan vaihdettua ilman koneen irroittamista?

t hönö

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen kytkin ongelma tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 10 28.10.2011 18:33
HJ 60 + kytkin HojoAna Tekniikka & Jutustelu 17 20.09.2010 13:28
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
Rangen kytkin leivinuuni Tekniikka & Jutustelu 2 30.01.2006 10:38
Rangen kytkin jumissa Tekniikka & Jutustelu 5 16.01.2006 21:58


Sivu luotu: 01:06 (GMT +2).