![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
eikun siin jossain vieres on "sokea" reikä jossa se pultti asuu, ja sitkun mennään "uimaan" niin tulpataan ko. hammaskehän reikä, ja otetaan taas pois kun ei uida
ns. R.F.M onkelma: Read the Fucking Manual <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> -pee- ei se satu... STRANGE POVER <img src=/smiley/firedevil.gif border=0 align=middle> rover ystävät ry pähäma ry #235 slck ry |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajero 2800 lohkon jäähd.nesteen tyhj.tulppa missä | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.05.2006 16:44 |
| 2L-T tietäjät nyt tarvitaan apua. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 18:34 |
| LR Discoveryn "lisäpenkit" | Sakke | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.08.2005 22:07 |
| Onko sama jako? suzuki/bronco-83 (pika apua) | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.07.2004 00:00 |
| Kenen Suizasta pudonnut? | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.10.2003 11:43 |