Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2005, 20:18
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Noi on aika isoja "pakuja", kun siksi katsastetaan. Noissa kantavuus jää aika pieneksi pakettiautona, koska omapaino on isohko. Pitkä hytti vie lavan painopisteen hyvin taka-akselin, joten kaikki kuorma tulee ns. taka-akselille. Tuleeko taka-akselipaino pakettiautona vastaan?

kokpaino 3500 kg - kantavuus 1300 kg = max omapaino 2200 kg. Ei noin pikaisesti tuota ongelmia kokonaispainon puolelta.

Lyhyt hyttinen olisi vakaampi ajaa, kun etuakselillekin tulisi kuormaa painopisteen ollessa noinkin korkealla, mutta "runkkuohjaamo" ei sovi perhekäyttöön.

LT40 BFA olisi minusta järkevin, siinä voi olla jopa ohjaustehostinkin. Onkohan tuossa turbo, sen se vahvasti kaipaisi (ahtimellakin se voisi olla sivistyneempi).

LT EXC olisi valmis kuljetusauto, joka näyttää hyvältä kuvassa, mutta vuos

307 edustaa luotettavuutta ja suorituskykyä. Tuolla suorituskyvyllä ei hetken mielijohteesta oteta ylinopeussakkoja (3,5 tonnia 70 hv), ennemminkin harkittu teko.

j.h

Edited by - jpisteh on 18/08/2005 21:22:48

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:21 (GMT +2).