Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 14.08.2005, 18:52
krisu krisu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.05
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
quote: Yks helppo ja kai toimivakin ratkaisu vois olla "low profile bump stop" eli matalemmat joustonrajoituskumityynyt. On vielä olemattomampia ultra low -versioitakin).
Hmm.. Eli ulosjousto kasvaa, vääntösauvoja tiukkaamalla tulee korotusta ja ulosjousto palaa ennalleen, mutta sisäänjousto kasvaa.
Saisikohan tuollaisella parin tuuman korotuksella vielä pyöränkulmat kohilleen?
Mitäköhän vetarit tykkää muuttuneesta kulmasta.. nyt ne on lähes vaaka-asennossa

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousillisen pajeron korotus kallekoo Tekniikka & Jutustelu 28 02.01.2010 02:31
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 18:25 (GMT +2).