Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.08.2005, 15:37
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.829
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mikä noista tasauspyörästöistä yleensä kuluu siten,että ne alkavat pitään ulinaa.Itsellä tuo auton takaperä pitää sellaiata vienoa ulinaa 60-90km/h vauhdissa.onko ne laakerit vai välitykset vai molemmat,ja auttaako pelkkä laakereiden vaihto yleensä mitään?

Laita jäykempää öljyä perään niin loppuu jollotus, ainakin mulla vanhassa perässä toimi hyvin tolla konstilla.

Patrol 3.3d soa 35x15.5 venäjän kulkine,Patrol 3,3d purkuauto/hupilelu,Toyota hj60 4.0d soa 35x12.5 vinssi räppi/hupi auto,Toyota fj-55 paloteltu romu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj:n perä talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 1 21.04.2007 10:37
hj:n perä talli-paallikko Tekniikka & Jutustelu 4 07.04.2007 07:06
m: hj:n perä Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.04.2007 20:15
m:hj:n perä Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.10.2006 20:32
o:UAZ:n perä mexico O/M/V Muut 2 17.10.2005 21:45


Sivu luotu: 03:08 (GMT +2).