![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niin, tuumailin tuossa että samalla rengasleveyden hieman kasvaessa vierintävastuskin myös jonkin verran luonnollisestikin kasvaa.
Ja toisaalta kun renkaan kehä isonee, niin silloinhan ikäänkuin vaihteiston välityssuhteet tulevat pidemmiksi - autonhan pitäisi saavuttaa sama nopeus, mitä aiemmillakin renkailla, mutta jonkinverran alhaisemmalla kierrosluvulla. Tämä tietenkin toteutuu silloin, kun moottori jaksaa vääntää eikä aivan tukehdu. Korjatkaa, mikäli olen hakoteillä - kiitettävän nopeasti kyllä asiallisen vastauksen täältä saa, mistä isot kiitokset. t: aiheen aloittaja. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Erilaista rengasasiaa... | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.11.2005 01:11 |
rengasasiaa hj 60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.08.2005 20:12 | |
Rengasasiaa | Tapsa_ja_Dumbo | Chit-Chat | 17 | 24.02.2005 12:09 |
rengasasiaa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.11.2004 11:19 | |
Rengasasiaa | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.11.2004 19:34 |