![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jotkut oppineemmat väithävät, jotta normaaliin "drive" suuntaan kestäis Rankun perä 30% isommat voimat - mene ja tiedä. Jenkkilästä saa jo reverse cut pyörätkin etuperään jos siltä tuntuu......
Tapsa - Tässä yhteydessä esitettyjen perustelujen tehtävänä ei ole esittää faktoja vaan edistää asiaa. Ongelma ei synny siitä, että joku esittää valheellisia perusteluja, vaan siitä, että jonkin toisen ryhmän edustajat ovat liian tyhmiä ja uskovat ne - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin PTO:n kääntäminen? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.12.2012 08:20 |
Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.09.2006 07:20 |
Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.11.2005 14:22 |
Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? | Sharedoc | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.01.2005 18:49 |
Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! | Lars | Software | 0 | 26.07.2002 07:13 |