Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 03.08.2005, 14:48
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Jotkut oppineemmat väithävät, jotta normaaliin "drive" suuntaan kestäis Rankun perä 30% isommat voimat - mene ja tiedä. Jenkkilästä saa jo reverse cut pyörätkin etuperään jos siltä tuntuu......

Tapsa

- Tässä yhteydessä esitettyjen perustelujen tehtävänä ei ole esittää faktoja vaan edistää asiaa. Ongelma ei synny siitä, että joku esittää valheellisia perusteluja, vaan siitä, että jonkin toisen ryhmän edustajat ovat liian tyhmiä ja uskovat ne -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin PTO:n kääntäminen? IsoA Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2012 08:20
Tojotan mek vinssin asennus ylösalaisin Jari Tekniikka & Jutustelu 3 11.09.2006 07:20
Patrollin perämurikan kääntäminen 180 astetta IsoA Tekniikka & Jutustelu 17 04.11.2005 14:22
Suzuki SJ410 vanteiden kääntäminen? Sharedoc Tekniikka & Jutustelu 13 06.01.2005 18:49
Ohjelmien kääntäminen tulisi lopettaa!!! Lars Software 0 26.07.2002 07:13


Sivu luotu: 14:59 (GMT +2).