Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.08.2005, 18:22
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Bertta on turbotettu ja ajettu noin parituhatta kilomeetteriä. Nyt alkoi ilmetä pikku ongelmia.
Eli ongelmana on juuri tuo huohottimesta tihkuva öljy. Öljyä ei tihku auton käydessä vaan sen jäkeen kun auto on sammutettu niin öljyä tulee parikymmentä tippaa.
Aluksi ongelmaa ei ollut vaan se ilmeni senjälkeen kun vaihdoin pakosarjaan uuden kuparitiivisteen ja siinä samassa öljyt koneeseen.
Mahtaisko sammuttamisen jälkeen sylinteriin jäädä paine(puristustahti) joka sammuttamisen jälkeen painaa öljyn männänrenkaiden läpi ja huohottimen kautta pihalle. Kuulostaa kaukaa haetulta....hmmm. pitää ilmeisesti vaihtaa öljymerkkiä sillä eipäilen syyn löytyvän öljystä.
Kone ei ole ollut väljä ennen turbotusta. Turbona on tällä hetkellä saab 9000 turbo. Pakopesä tuntuu olevan liian pieni joten värkkäyksen alla on hybridi. Jos jollain ois garretin t3/t4 pakopesä joku .55 tai vast niin ottakee yhteyttä

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).