![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vasta puoli vuotta sitten kun ongelmat hiljalleen alkoivat käytin paikallisella sepällä puhdistamassa ja tarkistamassa suuttimet, kunnossa ja pieni säätö. ongelma paheni radikaalisti syötön lisäämisen myötä, mutta oli olemassa jo ennen. syöttöjä tarvitsee että jaksaa liikkua 31" kumeilla kun on laiska kone. liekkö sit se immenkalvo mennyt vai mistä kannattaa aloittaa metsästys.. ja onko miten hankala laittaa.. laitteena bosch VE (?) autona Rocky. Ja jos vaihtaa kalvon muuttuuko mikään asetus vaihdon aikana vai uskaltaako turvallisin mielin kokeilla..
Edited by - vesku.r on 26/07/2005 12:03:46 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n tyhjäkäynti | Kuupo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.12.2007 21:01 |
Rangen EFI - tyhjäkäynti | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 24.07.2006 21:17 |
Patrollin tyhjäkäynti? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.04.2006 18:52 |
TYHJÄKÄYNTI | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 18.06.2003 05:33 | |
Tyhjäkäynti | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 06.05.2003 15:04 |