Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.07.2005, 14:45
tttreg:n Avatar
tttreg tttreg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.09.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Akselien punoutumisen takia tein kummallekkin akselille yhden tukivarren kuskin puolelle autoa, Tarvikkeina käytin traktorin kolmitukivarren päitä joihin sopii 28mm pultti, kiitos neuvvosta raajärven Hessulle.Toiseen päähän pistin kumipuslat jottei ne kolisisi.
Tuota pitää suunnitella omaankin Jeeppiin. Miten noi tukivarret käyttäytyy joustoissa? Oliko jotain mitä piti huomioida kun hitsailit paikalleen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa autosta Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2008 22:26
mistä autosta ??? mettäsika Tekniikka & Jutustelu 6 07.11.2005 16:32
hj-60 lyheni 37cm kuvat maalattuna y.m ttapio Tekniikka & Jutustelu 35 10.06.2005 11:32
hj lyheni 37 cm kuvia tankista, sisältä , ym ttapio Tekniikka & Jutustelu 11 09.04.2005 13:59
hj- lyheni 37 cm .uudet kuvat raportti 5 ttapio Tekniikka & Jutustelu 25 28.02.2005 20:17


Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).