Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.07.2005, 18:52
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

oisko tyhjäkäynnin säätöruuvi (jos sellainen bertassa on) tärinästä päässyt pyörähtään pikkuhiljaa enempi auki? tai kaasuvaijeri jumittaa jotenkin ainavaan enemmän, ettei pääse palautumaan normaaliin (silloin vois olla vaijerissa esim ratkeama ja vodaa tai muuta paskaa päässyt hapettamaan tai saamaa aikaan säikeen joka jumittaa). Vai onko kaasupolkimen asetelma "vinossa" mun bertassa käyntinopeus tippui kun veti polkimesta iteensä päin. Eli normaalisti poljin oli liikaa pohjassa. tais olla se vastajousi levähtänyt hiukan, muutoin näytti olevan ok.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n tyhjäkäynti Kuupo Tekniikka & Jutustelu 3 31.12.2007 21:01
Rangen EFI - tyhjäkäynti Niko Tekniikka & Jutustelu 16 24.07.2006 21:17
Patrollin tyhjäkäynti? Repro Tekniikka & Jutustelu 5 12.04.2006 18:52
TYHJÄKÄYNTI Vuosimallit 1984-1996 2 18.06.2003 05:33
Tyhjäkäynti Vuosimallit 1984-1996 1 06.05.2003 15:04


Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).