Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.07.2005, 20:03
Numppa:n Avatar
Numppa Numppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.05.05
Sijainti: Mäntsälä, .
Viestit: 313
Perusasetus

Tollai ku toi A45 kirjotti. Mul on laitettu pick-uppii tälläset osat.
Scanian välijäähdyttäjä.(vähä madallettu)23cm).
Garretin ahdin. Käytössä ainaki 6.2 Perkinssissä. Oli pari vuotta sitte viimestä kehittelyä, ku ei lasketa muuttuvasiipisiä. En tiä mitä ton kokonen muuttuvasiipinen maksaa,mut Garret oli 1250€ ja 6.5 Sisu-Vametin Holset olis ollu n.1600€
K&N suodatin, ja vakio ilmanottoputkisto pois ja 6" rööri kotelon perää.
Pakoputki turbolta 3.5" auton alle ja heti ku on tilaa, ni jatkuu
4.3" takapuskurist läpi. 3.5" vapaavirtaus-vaimentimet. Mut ovat turhat ja kalliit. Oon kokeillu pelkäl alkuputkel, ja meteli ei lisääntyny ku sisäl. 3.5" lopuu jalkatilan kohalle.
Suuttimet vaihtamatta ja säätämättä viel. Teho ja vääntö on alempana ku ennen. Garretis melkee tuplasti enemmän kierroksia ku Chevyn omas turbossa. 33X12.5 lämpenee hyvin alla,paitsi nää uudet mutiaiset.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jenkamittari kiisseliin? ariman Tekniikka & Jutustelu 27 14.12.2005 22:41


Sivu luotu: 14:18 (GMT +2).