Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 07.07.2005, 18:37
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Sisäänjouston tarve on silloin, jos hiukan nostaa maastossa nopeutta, niin silloin jousitus "nielee" patit ja kinkamat. Muutta siis yleensä nyrkkisääntö on se, että enemmän ulosjoustoa, kuin sisäänjoustoa. Älyttömän pitkistä joustoistakaan ei ole niin paljon hyötyä, kuin kytkettävistä lukoista molemmilla akseleilla.

Pitkiin kieerejousituksen joustoihin kannattaa myös muistaa pitkät tukivarret. Mitä pidempi, niin sen vähemmän pyörän sijainti muuttuu jouston mukana.



<center>---------------------------------------
--FORMULA OFF ROAD KANGASALA 13-14.8.2005--

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vakuutusten hinnat ja toimivuus osilpi Tekniikka & Jutustelu 33 12.03.2008 21:59
kuinka testata nelikon toimivuus Tekniikka & Jutustelu 3 09.06.2007 17:24
alustan voitelu! Tekniikka & Jutustelu 1 18.05.2005 10:45
Alustan pesupaikka? Junnu Tekniikka & Jutustelu 2 16.02.2005 09:27
Arb-lukon toimivuus? Tekniikka & Jutustelu 2 11.03.2004 21:34


Sivu luotu: 19:24 (GMT +2).