![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sisäänjouston tarve on silloin, jos hiukan nostaa maastossa nopeutta, niin silloin jousitus "nielee" patit ja kinkamat. Muutta siis yleensä nyrkkisääntö on se, että enemmän ulosjoustoa, kuin sisäänjoustoa. Älyttömän pitkistä joustoistakaan ei ole niin paljon hyötyä, kuin kytkettävistä lukoista molemmilla akseleilla.
Pitkiin kieerejousituksen joustoihin kannattaa myös muistaa pitkät tukivarret. Mitä pidempi, niin sen vähemmän pyörän sijainti muuttuu jouston mukana. <center>--------------------------------------- --FORMULA OFF ROAD KANGASALA 13-14.8.2005-- www.formula-offroad.fi </center> |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vakuutusten hinnat ja toimivuus | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.03.2008 21:59 |
kuinka testata nelikon toimivuus | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.06.2007 17:24 | |
alustan voitelu! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.05.2005 10:45 | |
Alustan pesupaikka? | Junnu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.02.2005 09:27 |
Arb-lukon toimivuus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.03.2004 21:34 |