Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2005, 21:55
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

Raajärven safarikokemusten perusteella raidetankoja menee solmuun normaalitahtia, (ehkä erityisesti kempattuja tai muuten lukollisia) periä paukkuu ja varsinkin (ikivanhoja 10-spoorisia) takavetareita menee kans. Kaasari- ja efi-syylärit vois olla haluttuja osia kans, ja joskus on jossain ollut pieniä kardaani- ja jakisongelmiakin, etutikkuja ja vakionpeusniveliäkin kuuluu joskus porsineen pohjoisen safareilla. Jarruletkuja ja -putkia, iskareita, bensapumppuja ja -suodattimia sekä muita pisteosia voi mennä kans.

Vaikka osia ei meniskään vaurioiden takia, niin esim. tuloksia odotellessa vois pitää vaikka kevyitä rompepäiviä ylijäämäkamalle, ihan kaikenmerkkisten osien suhteen.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yhteiskuljetus Lapland Trophyyn 88 Tapahtumat 3 03.07.2007 18:39
Lapland Trophyyn apparia vaille, Appari löytynyt. Killman Tapahtumat 5 13.05.2007 20:43
Lapland Trophyyn lähteminen Chit-Chat 1 20.07.2006 21:52
Kuljetus lapland trophyyn Artzi Tekniikka & Jutustelu 1 20.06.2006 13:22
Kuvia ja ohjeita Lapland Trophyyn myllis Tapahtumat 30 21.07.2005 14:53


Sivu luotu: 07:32 (GMT +2).