![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Moi, Raajärven safarikokemusten perusteella raidetankoja menee solmuun normaalitahtia, (ehkä erityisesti kempattuja tai muuten lukollisia) periä paukkuu ja varsinkin (ikivanhoja 10-spoorisia) takavetareita menee kans. Kaasari- ja efi-syylärit vois olla haluttuja osia kans, ja joskus on jossain ollut pieniä kardaani- ja jakisongelmiakin, etutikkuja ja vakionpeusniveliäkin kuuluu joskus porsineen pohjoisen safareilla. Jarruletkuja ja -putkia, iskareita, bensapumppuja ja -suodattimia sekä muita pisteosia voi mennä kans. Vaikka osia ei meniskään vaurioiden takia, niin esim. tuloksia odotellessa vois pitää vaikka kevyitä rompepäiviä ylijäämäkamalle, ihan kaikenmerkkisten osien suhteen. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yhteiskuljetus Lapland Trophyyn | 88 | Tapahtumat | 3 | 03.07.2007 18:39 |
Lapland Trophyyn apparia vaille, Appari löytynyt. | Killman | Tapahtumat | 5 | 13.05.2007 20:43 |
Lapland Trophyyn lähteminen | Chit-Chat | 1 | 20.07.2006 21:52 | |
Kuljetus lapland trophyyn | Artzi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.06.2006 13:22 |
Kuvia ja ohjeita Lapland Trophyyn | myllis | Tapahtumat | 30 | 21.07.2005 14:53 |