![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kärjetön jakaja on tarjolla mutta senkään toimintakunnosta ei ole takeita ja siitä puuttuu kansi. Ei oikein viittis tosta ehjästä ottaa.
Kannentiiviste löytyis sopivasti käytettynä mallina, on ehjä. Kyllähän sillä kokeilee... Uuskin löytyy mutta sulla ei oo niin paljoa rahaa, että sen saisit<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Lähinnä näillä yrityksillä tilaan lippua sauhunottotilaisuuteen <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Ton ö-suodatinjutun voisin selvittää huomenna, kiinnostaa itteäkin. --Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki.-- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Uaziin efi | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 12.11.2007 19:51 |
| O: Uazin virranjakajan jalka OSTETTU | samisami2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.09.2007 16:48 |
| UAZiin osia | AH-64D | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.03.2007 15:18 |
| Virranjakajan akselivälys | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 21.11.2006 10:13 |
| O:Uaziin kytkin | Uazmies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.02.2006 23:03 |