Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.07.2005, 18:38
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Kärjetön jakaja on tarjolla mutta senkään toimintakunnosta ei ole takeita ja siitä puuttuu kansi. Ei oikein viittis tosta ehjästä ottaa.

Kannentiiviste löytyis sopivasti käytettynä mallina, on ehjä.
Kyllähän sillä kokeilee... Uuskin löytyy mutta sulla ei oo niin paljoa
rahaa, että sen saisit<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Lähinnä näillä yrityksillä tilaan lippua sauhunottotilaisuuteen <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Ton ö-suodatinjutun voisin selvittää huomenna, kiinnostaa itteäkin.

--Instrument, sano ryssä kun rautakangen näki.--
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaziin efi -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 48 12.11.2007 19:51
O: Uazin virranjakajan jalka OSTETTU samisami2 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.09.2007 16:48
UAZiin osia AH-64D Tekniikka & Jutustelu 17 27.03.2007 15:18
Virranjakajan akselivälys yama43 Tekniikka & Jutustelu 16 21.11.2006 10:13
O:Uaziin kytkin Uazmies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2006 23:03


Sivu luotu: 14:06 (GMT +2).