Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.06.2005, 11:09
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Katso nyt sitten tosiaan varmaksi se ettei ne johdot ole ristissä! Siinä kun ei oikein olis mitään järkeä, että ne vastukset on siinä Thermotime switchin johdoissa.
Eivät ne ristissä ole! Katsoin alunperin väärin. Vastukset ovat tosiaan tuon lämpöanturin piuhassa.

Mittasin vastuksen n. 16 asteen lämmössä (ulkolämpö)suoraan anturilta ja sitten ECUn liittimeltä.
Anturilla 3.27 kOhm
ECUlla 1.97 kOhm

Vastukset siis pienenntävät resistanssia ---> antanevat siis ECUlle kuvan lämpimämmästä koneesta kuin ilman niitä.

Käyntihäiriö vain jatkuu.
Sytytysennakko on niinkuin pitääkin. Miksi ihmeessä kierrokset eivät nouse tallaa annettaessa ja bensa pamahtelee pakoputkessa vaikka sytytys vaikuttaisi olevan kohdallaan? Säätölevy toimii imettäessä putkesta. Plenumin pään torrakossa on kyllä todella onneton imu. Tuo bensan paukkaminenhan viittaisi juuri sytytykseen - vai viittaako?

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: Range Rover -88 3,5EFI-Autom. hanes O/M/V Ajoneuvot 4 13.01.2008 08:34
Suzuki sj 410 käyntiongelmat Tekniikka & Jutustelu 6 09.10.2007 16:51
O: range 3,5efi lisäilmaventtiili OSTETTU vesku.r O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.12.2006 22:22
Range 3.9efi /3.5efi erot? vepele Tekniikka & Jutustelu 2 09.02.2006 11:16
M:Range-89 O/M/V Muut 12 31.01.2005 16:50


Sivu luotu: 00:36 (GMT +2).