Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.06.2005, 14:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mutta korotusta saa myös aikaan alkuperäistä lyhyemmällä jousella, kunhan jousivakio on hiukan suurempi ts. langanpaksuutta lisää..
Mutta eikös tuo silloin tarkoita että se ei jousta niin helpolla? Mutta ihan hyvä pointti tähän asiaan. Mistäs tiedän kuinka paljon sen langanvahvuuden pitää kasvaa että tuo perä ei laske niin helpolla?

Olettaen että Nivassa on vaikka 440mm pitkä jousi. Haluan siihen uuden jousen ja teetän sen tuolla vallilan takomolla 450mm pitkänä ja langan vahvuus on alkuperäisessä vaikkapa tuo 15mm niin paljonhan se pitäisi olla tuossa uudessa että se perä pysyisi ylhäällä?

-- Niva jatkaa siitä mihin normaali auto jää --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pari kysymystä patrollista -hatsuni- Tekniikka & Jutustelu 9 22.02.2008 14:00
Pari kysymystä säännöistä... Uazmies Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2006 12:02
Pari kuvaa Nivasta SoSo Linkit 4 11.02.2006 20:05
Pari niva kysymystä Tekniikka & Jutustelu 3 24.09.2005 09:29
Pari samurai kysymystä kesis Tekniikka & Jutustelu 4 03.08.2005 02:26


Sivu luotu: 19:55 (GMT +2).