![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No nyt on mittailtu arvoja:
Manuaalin numerojärjestyksessä Mitattu ECUlta 4. Ilmamäärämittari: Ohmit aivan kuin kuuluu 5. Veden lämpöanturi: OK, lukemat vaihtuu hienosti 9. Lisäilmaventiili: arvo OK 11. Ilman lämpöanturi: OK, vaihtuu lämpötilan mukaan hyvin ohjearvojen puitteissa (2.13Kohmia lämpö n. 18C) ECU kiinni, virta päällä: 12. Kaasun potentiometri: Toimii, arvot OK, myös väliasennot OK 14. Ilmamäärämittari: pinnit 6-9, 4,28V, kun manuaali antaa 1,55V plusmiinus0,1 pinnit 9-7, 3,67V, OK läppää liikutettaessa arvot OK 1,58-3.7V ECU irti, virta päällä 15. Ilmamäärämittari: pinnit 8-9, 0V, en saa lukemia, manuaalissa 4,3V plusmiinus 0,2V Johtopäätös: Ilmamäärämittari sökö???? Auts! Voisiko tämä vaikuttaa tuohon tyhjäkäynnin kettuiluun ja öljynpaineen merkkivaloon? Kallista? -TimoV "Dieselit ovat köyhiä varten!" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MYYTY: Range Rover -88 3,5EFI-Autom. | hanes | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 13.01.2008 08:34 |
Suzuki sj 410 käyntiongelmat | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.10.2007 16:51 | |
O: range 3,5efi lisäilmaventtiili OSTETTU | vesku.r | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.12.2006 22:22 |
Range 3.9efi /3.5efi erot? | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.02.2006 11:16 |
M:Range-89 | O/M/V Muut | 12 | 31.01.2005 16:50 |