![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pinionin korkeudella säädetään hammaskosketusta hampaan pituussuunnassa. Säätö (aina?) shimmeillä eli sobvitelevyillä. Lisäksi sen laakereissa täytyy olla sopivasti esipuristumaa, eli shimmejä tulee molempiin päihin.
Poskilaakereilla säädetään hammaskosketus hampaan korkeussuunnassa. Tähän on kaksi mahdollisuutta: kierrekupit tai shimmit. Hammaskosketus tarkastetaan värillä ja sen lisäksi kannattaa tarkastaa hammasvälys, yleensä sillekin on on ohjearvo (joitakin kymppejä). T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Volvon tasauspyörästön rattaat | Masi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.03.2007 19:28 |
Syncron tasauspyörästön lukko.... | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2007 18:41 | |
tasauspyörästön lukoista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.01.2007 18:23 | |
O: bj:hin takapään tasauspyörästön lukko | HannuN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.04.2006 23:08 |
Tasauspyörästön lukko | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.07.2005 13:50 |