Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.06.2005, 20:41
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Pinionin korkeudella säädetään hammaskosketusta hampaan pituussuunnassa. Säätö (aina?) shimmeillä eli sobvitelevyillä. Lisäksi sen laakereissa täytyy olla sopivasti esipuristumaa, eli shimmejä tulee molempiin päihin.

Poskilaakereilla säädetään hammaskosketus hampaan korkeussuunnassa. Tähän on kaksi mahdollisuutta: kierrekupit tai shimmit.

Hammaskosketus tarkastetaan värillä ja sen lisäksi kannattaa tarkastaa hammasvälys, yleensä sillekin on on ohjearvo (joitakin kymppejä).


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Volvon tasauspyörästön rattaat Masi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 12.03.2007 19:28
Syncron tasauspyörästön lukko.... Tekniikka & Jutustelu 6 09.03.2007 18:41
tasauspyörästön lukoista Tekniikka & Jutustelu 6 17.01.2007 18:23
O: bj:hin takapään tasauspyörästön lukko HannuN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.04.2006 23:08
Tasauspyörästön lukko sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 2 18.07.2005 13:50


Sivu luotu: 10:30 (GMT +2).