![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kaikissa 5 x 165 (6.5"), et (offset) 33 mm (tai jossain siinä lähellä). Varsinkin tarvikevanteissa offset usein 0 mm.
Sama pulttijako Series-malleissa, Defenderissä (paitsi että Rangen originaali peltivanne ei mene Salisbury-akselille) ja Discovery S1:ssä. Discovery S2 ja Range Rover P38 a pienempi kehä, Disco kolmosesta ei hajuakaan ... T, Antti Edited by - Ahosensetä on 14/06/2005 21:47:49 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin pulttijako | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2008 12:30 |
O: 4 kpl vanteita 7 tai 8 X15 pulttijako 5x4,5" | Kaldman | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.02.2008 20:57 |
Vitaran pulttijako | ippendale | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.10.2006 18:53 |
M: 6x15" 6-pulttijako | Repro | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.08.2006 18:04 |
pulttijako | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2005 10:44 |