![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Harrasteluokka FUN kisoihin luotiin aikoinaan "väliportaaksi" CUP-sarjaan.Ehkä suuri osa harrastajista ei halua edelleenkään ajaa "oikeasti" kilpaa?Tai ehkä autot eivät täytä minkään Trial luokan sääntöjä?
Hatunnosto Haavistolle ja Kojolle uuden Modi luokan Rangen rakennuksesta! Tietty FUN kisat ja trial ovat olleet aika erityyppisiä maastojen ja jaksojen suhteen.Trialissa on pyritty ettei maasto muutu kilpailijoiden välillä,joten esim. FUN kisoissa olleet muta ja sorarinnepätkät eivät pysy tasapuolisena kaikille kilpailijoille,vaan ensimmäiset autot yleensä hyötyvät siitä. Itse en henkilökohtaisesti pidä mudasta,vaan mieluummin keskityn "kivikiipeilyyn". Raisiossa pääsee Lauantaina kokeilemaan autoa ensi kertaa uuden apukuskin kanssa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 01.07.2006 - Raisio Land Rover Off Road Trial Cup | Tapahtumat | 97 | 16.07.2006 21:17 | |
| Raisio 6.5. kuvat ja jälkipuinti | Ahosensetä | Tapahtumat | 18 | 19.05.2006 21:12 |
| Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 | Frohike | Tapahtumat | 241 | 18.10.2005 18:49 |
| off road trial raisio | Tapahtumat | 1 | 31.05.2005 16:43 | |
| toivakan kisa...?? | las-c | Tapahtumat | 5 | 11.02.2005 23:06 |