Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 12.06.2005, 19:24
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Harrasteluokka FUN kisoihin luotiin aikoinaan "väliportaaksi" CUP-sarjaan.Ehkä suuri osa harrastajista ei halua edelleenkään ajaa "oikeasti" kilpaa?Tai ehkä autot eivät täytä minkään Trial luokan sääntöjä?
Hatunnosto Haavistolle ja Kojolle uuden Modi luokan Rangen rakennuksesta!
Tietty FUN kisat ja trial ovat olleet aika erityyppisiä maastojen ja jaksojen suhteen.Trialissa on pyritty ettei maasto muutu kilpailijoiden välillä,joten esim. FUN kisoissa olleet muta ja sorarinnepätkät eivät pysy tasapuolisena kaikille kilpailijoille,vaan ensimmäiset autot yleensä hyötyvät siitä.
Itse en henkilökohtaisesti pidä mudasta,vaan mieluummin keskityn "kivikiipeilyyn".
Raisiossa pääsee Lauantaina kokeilemaan autoa ensi kertaa uuden apukuskin kanssa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
01.07.2006 - Raisio Land Rover Off Road Trial Cup Tapahtumat 97 16.07.2006 21:17
Raisio 6.5. kuvat ja jälkipuinti Ahosensetä Tapahtumat 18 19.05.2006 21:12
Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 Frohike Tapahtumat 241 18.10.2005 18:49
off road trial raisio Tapahtumat 1 31.05.2005 16:43
toivakan kisa...?? las-c Tapahtumat 5 11.02.2005 23:06


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).