![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Joo ja tässä välissä oon taas mielestäni viisastunut kun oon kuunnellu muiden "tosijuttuja" ja soitellu muuan traktorinvirittäjälle. Dieselissä ei pitäisi olla vaaraa öljyjen pihalletulosta vaikka ahtaa vanhan ja väljän koneen, koska muuten kone olisi jo niin harva ettei edes käynnistyisi. Kuulemma ja kuulemma siis vain bensakoneiden ongelma. Ja Saappien ahtimet on yleensä käytettynä hajalla, siis palopesä hukkaportista halki. Ja muuan pullingtraktoreita viritellyt kertoili tosissaan että aina litratilavuuden mukainen ahdin koneeseen. EI IKINÄ PIENENMPÄÄ, sillä jollakin 2,5 l ahtimella 3,5 litran koneessa on niin iso vaara polttaa kone ettei kannata pelleillä.... .. minä näistä tiedä sitten mitään sanoa.. TT Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |