Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.06.2005, 22:41
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Tehottomampia, siis saman ahtimen kanssa? Vai onko kyse erosta B:n ja 3B:n välillä? Eihän tuo uusi 3B:si ole jakajapumpulla (3B-II)?

En millään thdo nyt löytää tietoa, mutta ellen ihan väärin muista, niin 3B:n myöhemmissä malleissa (esim. 85-&gt on useampi runkolaakeri kuin aikaisemmissa, ja muita pieniä muutoksia siellä sun täällä. Ehkä niistä löytyisi selitys?

Ainakin tuossa vasta hakemassani vm. -88 3B:ssä on eri osanumero lohkossa kuin vm. -83:ssa joka on autoni alkuperäinen moottori. Vanhassa oli numeron loppuosa 030 ja uudemmassa 040. On niissä tietysti vähän erilaisia pultinreikiä mm. sen takia kun 75:ssa on tuettu alumiinista kytkinkoppaa sellaisilla siivillä, eikä noille tukisiiville ole nähtävästi kaikkia reikiä porattu auki vanhemmissa (J4-sarjan) koneissa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: turbotettu pätkäpatrol -KUVIA jiggi O/M/V Ajoneuvot 17 30.09.2007 19:32
King cap turbotettu.. ISO-A Tekniikka & Jutustelu 9 09.08.2007 19:45
Roverin kone kiertää.. mauno Chit-Chat 1 05.01.2007 09:44
Huhu kiertää?!?! (BF Krawlereita Suomesta) Hippo Tekniikka & Jutustelu 11 26.01.2006 23:18
Kuinka moni kiertää veroja? -MaTTi- Chit-Chat 32 07.09.2005 06:50


Sivu luotu: 04:06 (GMT +2).