![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Ehdottaisin kello 20:00. Joillekin tuo on liian aikaisin ja toisille taas liian myöhään, joten tuo on kompromissi. Ainakin itselleni tuo sopii hyvin koska kun duunista pääsee niin kerkiää käydä kaupassa jne. Ja kerkii vähän tuunaan Nivaakin tarvittaessa.
-- Tuleva Ladisti ja kommaripuolueen jäsen -- Nerd-O |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
| Kupposelle perjantaina | Ex_inkkari | Tapahtumat | 15 | 27.08.2005 23:57 |
| PK-offarit essolle 22/7 Perjantaina | A45 | Tapahtumat | 1 | 20.07.2005 20:41 |
| Offi Meeting Petikon esso perjantaina 1/7 | Tapahtumat | 16 | 02.07.2005 19:14 | |
| CityOffi ajelut perjantaina | Ex_inkkari | Chit-Chat | 21 | 10.11.2004 20:14 |