Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.05.2005, 22:48
MrShit:n Avatar
MrShit MrShit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 134
Perusasetus

Tuo suitsan ruisku on kuitenkin vaan 1-pisteräkijä, joten paineet ei paljoa yli barin tarvitse mennä eli ei pitäisi haukata tyhjää kovin helposti. Golfissa oli aikaisemmin Boschin 1-piste ja ajelin sillä kaasaritankilla (ei loiskelevyjä), jossa oli siirtopumppu. Ei suht tyhjällä tankillakaan haukannut ilmaa mutkissa kertaakaan...

Nyt löyty jotain "faktaa" tuosta siirtopumpusta, jonka kanssa tuo boschin painepumppu on toiminut. Paineeksi on kerrottu 0.24 bar ja tuotoksi karkeasti voi laskea +100 l/tunti. Löysin ohjeen jossa tarkistettiin pumpun kunto ja siinä piti tulla n. 3 desiä kymmenen sekunnin aikana...

Näin ollen voisi kokeilla Hüco:n imupumppua, jolle luvataan 120 l/tunti ja 0.2 bar (Hinta 55 e). Merkki on tehnyt mielestäni ihan laatutavaraa. Facet:tti olis halvempi ja varmasti yhtä sopiva, mutta taitaa olla saatavuus huono... Pitänee tarkistaa. Mulla oli Facetti muijan Fiat 600:ssa on se kyllä uitti vakiokaasaria mennen tullen. Piti säätää paineensäädin ihan minimille .

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 06:07 (GMT +2).