Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 25.05.2005, 06:14
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jännäähän tämä on, kun eri paikoista saatu tieto on tosiaan erilaista. Minä elän tämän tiedon/suunnitelman varassa. Olen valinnut "oikeaksi" saamistani tiedosta, sen joka toimisi minulle.

Autoon haen siirtokilvet valmiiksi perjantaita varten. Niillä kilvillä ajan auton satamasta kotiin Vantaalle. Sitten rakennan korotukset ja vaihdan isot renkaat. Kun homma on valmis, haen siirtokilvet ja ajan auton Savonlinnaan.

Siirtokilvillä ajettaessa ei auton tarvitse olla lakien mukainen. Valot jarrut ja ohjaus pitää toimia. Mutta esim renkaat ja korotukset saa olla laittomia.

Infoan tänne sitten mikä on totuus. Sekin varmaan vaihtelee viranomaisen mukaan. Kuuleman mukaan rankasti rakennetuilla offipeleillä ajellaan pari kertaa vuodessa siirtokilvillä. Ei onnistu kymmentä kertaa vuodessa.

Autossa olevat Saksan siirtokilvet ovat voimassa kaikissa EU-maissa, mutta ei suomessa. EU-tuomioistuimessa on tiettävästi tästä menossa juttu. Voi olla että tilanne muuttuu.

Jappe



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 hiski1 O/M/V Ajoneuvot 0 26.08.2007 21:03
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.04.2006 13:47
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2006 07:12
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.03.2006 14:05


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).