![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Olen kuullut ainakin seuraavanlaisia konsteja käytettävän.
- Porata sinne huohottimille paikat - Modifioida laatikoiden täyttöruuvit siten että molemmissa on keskelläkierrereiät ja laatikot yhdistetään esim letkulla toisiinsa jolloin öljyn pinta ei jakolaatikossa pääse laskemaan. Moista viritystä en ole nähny ikinä, mutta kuulostais ihan toimivalta. - Jos stefa nyt sitten on alkanut vuotamaan eikä viitsi sen tähden jakolaatikkoa alkaa purkamaan, niin voihan sitä aika ajoin valuttaa ylimääräisen öljyn vaihdelaatikon täyttöropusta kannuun ja lisätä sen sitte jakolaatikkoon. Joukkohaudassa et lepää yksin |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokeen huohotin | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.02.2007 16:47 |
VM 2.5 TD huohotin onkelma | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.02.2007 06:06 |
Huohotin | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.10.2006 21:15 |
toyota 2.4d koneen huohotin | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.07.2005 17:27 | |
Huohotin letkut | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.02.2004 13:36 |