Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 16.05.2005, 18:19
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Voisi olla hyväkin. Matopyörävälitys moninkertaistaa momentin eli saa aikaan suuren vetovoiman. Kiilahihna toimii sulakkeena ja alkaa luistaa ylikuormatilanteessa. Parempi kuin murtosokka, josta ei ole helppo korjata maastossa.

Lantikan vanha kapstaanivinssi ottaa voiman kampiakselin etupäästä hammaskytkimellä ja köysikelaa pyörittää samanlainen matopyörävälitys. Siinä ei tosin tarvita sokkaa, kun köyden vapaan pään hölläämällä veto lakkaa.


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yksi ohikiitävä ajatus... G280E Tekniikka & Jutustelu 82 22.05.2006 19:24
Ajatus Hiluxien mallisarjoista Nalle Tekniikka & Jutustelu 1 11.02.2006 20:30
Toijota hj-61 "hieno kuningas" nettiautossa Hujane Chit-Chat 4 22.12.2005 19:29


Sivu luotu: 09:02 (GMT +2).