![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Voisi olla hyväkin. Matopyörävälitys moninkertaistaa momentin eli saa aikaan suuren vetovoiman. Kiilahihna toimii sulakkeena ja alkaa luistaa ylikuormatilanteessa. Parempi kuin murtosokka, josta ei ole helppo korjata maastossa.
Lantikan vanha kapstaanivinssi ottaa voiman kampiakselin etupäästä hammaskytkimellä ja köysikelaa pyörittää samanlainen matopyörävälitys. Siinä ei tosin tarvita sokkaa, kun köyden vapaan pään hölläämällä veto lakkaa. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yksi ohikiitävä ajatus... | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 82 | 22.05.2006 19:24 |
Ajatus Hiluxien mallisarjoista | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.02.2006 20:30 |
Toijota hj-61 "hieno kuningas" nettiautossa | Hujane | Chit-Chat | 4 | 22.12.2005 19:29 |