Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.05.2005, 21:00
-teemu -teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

Turbon toiminnan kannalta on parasta jos turbiinipyörän jälkeen ei ole vastusta. Eli se reikä heti turbon jälkeen on juuri se syy miksi turbo toimii paremmin.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: sj410 kojelauta ja pakoputkisto Tontze O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2007 16:07
4 runnerin pakoputkisto Tekniikka & Jutustelu 1 08.07.2007 12:33
Pakoputkisto Samick Tekniikka & Jutustelu 3 12.03.2007 20:19
Pajeron pakoputkisto ja puskuriakin... Flugfiske Tekniikka & Jutustelu 15 17.10.2006 09:29
"Masturbaatioauton" pakoputkisto ? Epeli Tekniikka & Jutustelu 8 14.08.2004 14:49


Sivu luotu: 21:51 (GMT +2).