![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Turbon toiminnan kannalta on parasta jos turbiinipyörän jälkeen ei ole vastusta. Eli se reikä heti turbon jälkeen on juuri se syy miksi turbo toimii paremmin.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: sj410 kojelauta ja pakoputkisto | Tontze | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2007 16:07 |
4 runnerin pakoputkisto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.07.2007 12:33 | |
Pakoputkisto | Samick | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.03.2007 20:19 |
Pajeron pakoputkisto ja puskuriakin... | Flugfiske | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2006 09:29 |
"Masturbaatioauton" pakoputkisto ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.08.2004 14:49 |