Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 13.05.2005, 07:55
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Niin, jos keppi liikkuu, mutta hidas puoli ei kytkeydy, niin se on irti, mutta ellei keppi liiku ollenkaan hitaalle, niin se on jumissa!
Juh - näin. Ostaessani ao. masiinan keppi liikkui hyvin sivusuunnassa ja lukko pelasi. Liikettä eteen ja taakse oli heikohkosti (ja keppi oli JÄYKKÄ) ja muistaakseni se kytkeytyi vapaalle, mutta ei hitaalle. Armottomalla rynkyttämisellä liikerata lisääntyi ja se hidaskin yksi kaunis talvipäivä sitten napsahti päälle.

Eteen - taakse - sivulle - jäykkä keppi - rynkytys... mitähän tästäkin tulee mieleen...

-TimoV

"Dieselit ovat köyhiä varten!"

Edited by - TimoV on 13/05/2005 08:56:44
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Laturin merkkivalon toiminta Saimon Tekniikka & Jutustelu 3 25.09.2007 23:30
Keskuslukon toiminta Shuttle Tekniikka & Jutustelu 7 28.01.2007 21:02
O: Rangen voimansiirron osia Niko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.09.2006 11:17
Ohjaustehostimen toiminta juhaK Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2004 11:12
Postimiehen toiminta KariSalmelainen Society 0 19.03.2002 12:11


Sivu luotu: 14:14 (GMT +2).