Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ymmartaakseni vahan tuoreemmis ei noita kabiinista tavoiteltavia roppuja ole....
|
Mulla on 4-lovisessa lootassa jakoaskin täyttö kyllä laatikon päällä, mutta pääaskiin joutu liruttaan öljyt "alakautta". Pääaskissa on kyllä se kohta, johon voisi kuvitella reiän ja tulpan tulevan, mutta on kuitenkin umpivalua.
Näkeekö askista muuten jotenkin valmistusvuotta? Mä muistelen kuulleeni, et se olis -74...
- Lommone Ranke Rooveri -
|
Mun Rankussa on samnlainen feikkireikä siinä kepin vieressä, ja se mainitsemani kumitulppa. Siinä vieressä on vanhemmissa laatikoissa myös mittatikku.
Vanhemmissa on se laatikon numero siinä kepin etupuolella pakkianturin vieressä ja "uudemmissa" jakolaatikon takaosassa. Niistä numeroista ei tavallinen pulliainen paljoa viisastu kun ovat vain juokseva numero samoin kuin runkonumerokin, ennen kuin keksivät VIN numeron. (Mutta ovat tarpeen kun hommaa osia)
Nuo -74, -75 ja -76 on just silleen hankalia kun jotkin osat on "early" ja jotkin "later".
Tuosta vois olla apua:
http://www.lrfaq.org/FAQ.2.Ident.RR.html
blaa blaa blaa...
Sori Tapsa (ja Dumdo), taas lipes aiheesta.
Toi letku kikka toimi ainakin mulla sinne päälaatikon sivutäyttöreikään. pitäis tehä vielä sopiva astia jonka lataa sopivalla määrällä öljyä, niin ei tarvi mittailla joka desiä erikseen