Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.05.2005, 19:27
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ymmartaakseni vahan tuoreemmis ei noita kabiinista tavoiteltavia roppuja ole....
Mulla on 4-lovisessa lootassa jakoaskin täyttö kyllä laatikon päällä, mutta pääaskiin joutu liruttaan öljyt "alakautta". Pääaskissa on kyllä se kohta, johon voisi kuvitella reiän ja tulpan tulevan, mutta on kuitenkin umpivalua.

Näkeekö askista muuten jotenkin valmistusvuotta? Mä muistelen kuulleeni, et se olis -74...

- Lommone Ranke Rooveri -
Mun Rankussa on samnlainen feikkireikä siinä kepin vieressä, ja se mainitsemani kumitulppa. Siinä vieressä on vanhemmissa laatikoissa myös mittatikku.
Vanhemmissa on se laatikon numero siinä kepin etupuolella pakkianturin vieressä ja "uudemmissa" jakolaatikon takaosassa. Niistä numeroista ei tavallinen pulliainen paljoa viisastu kun ovat vain juokseva numero samoin kuin runkonumerokin, ennen kuin keksivät VIN numeron. (Mutta ovat tarpeen kun hommaa osia)

Nuo -74, -75 ja -76 on just silleen hankalia kun jotkin osat on "early" ja jotkin "later".

Tuosta vois olla apua:

http://www.lrfaq.org/FAQ.2.Ident.RR.html

blaa blaa blaa...

Sori Tapsa (ja Dumdo), taas lipes aiheesta.

Toi letku kikka toimi ainakin mulla sinne päälaatikon sivutäyttöreikään. pitäis tehä vielä sopiva astia jonka lataa sopivalla määrällä öljyä, niin ei tarvi mittailla joka desiä erikseen

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sisu a-45 / proton jakolaatikkoon räjäytyskuvia? farmari Tekniikka & Jutustelu 5 12.08.2007 14:50
Bj:iin jakolaatikkoon ATF:ää?? SoSo Tekniikka & Jutustelu 19 02.05.2006 06:29
LJ:N jakolaatikkoon välityksiä TML Tekniikka & Jutustelu 3 24.04.2005 05:51
automaatin sovitus bj jakolaatikkoon SoSo Tekniikka & Jutustelu 5 14.04.2005 05:42
Vinssissä käytettävät voiteet ?? Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 10 25.02.2005 21:12

Sivu luotu: 18:58 (GMT +2).